Този сайт използва "бисквитки" (cookies) за своята ефективност. Продължавайки напред, Вие сe съгласявате с нашата "Политика за управление на бисквитки".

Търсене Намери ни във Facebook Последвай ни в  Twitter
Търси теми:  Разширено търсене

По-бързи и гъвкави с Ашли Йънг

По-бързи и гъвкави с Ашли Йънг
Теми по категории
По-бързи и гъвкави с Ашли Йънг

02 август, 2013

Елиминирайте всеки противник и избегнете всяко опасно влизане с тези упражнения, показани от крилото на Манчестър Юнайтед Ашли Йънг.

Готови...

Това упражнение ще подготви седалищните и бедрените Ви мускули преди началото на тренировка или мач. Вържете ластик около глезените си. Застанете прави с крака на ширината на раменете, така че да опънете ластика. Сгънете коленете леко, наведете се малко напред и стъпете встрани с левия крак, последван бързо от десния. Направете пет крачки наляво и повторете надясно. Заздравявайки тези мускули, ще станете по-бързи, силни, гъвкави и ще подобрите баланса си.

Повторения: Изпълнявайте в продължение на 10-15 секунди

Серии: 3-5

...Старт

С четири конуса оформете квадрат със страна 2 метра. Номерирайте ги от 1 до 4. Застанете в средата на квадрата, с лице към партньора Ви, който е отвън. Когато той извика едно число от 1 до 4 на случаен принцип, спринтирайте към съответния конус, докоснете го с ръка и се върнете в стартова позиция. После партньорът Ви веднага извиква друго число и Вие реагирате. Това упражнение ще подобри реакциите Ви, както и умението бързо да ускорявате и намалявате.

Повторения: Изпълнявайте в продължение на 10-15 секунди

Серии: 3-5

Вижте още:

Развийте невероятно точен мерник

Подгответе се за мач на малки врати

Автор: FourFourTwo.com

За контакт

Телефон: 0883 301 968 E-mail: office@2bfit.bg

Намери ни във Facebook Последвай ни в  Twitter

Затвори прозореца