Този сайт използва "бисквитки" (cookies) за своята ефективност. Продължавайки напред, Вие сe съгласявате с нашата "Политика за управление на бисквитки".

Търсене Намери ни във Facebook Последвай ни в  Twitter
Търси теми:  Разширено търсене

Петте правила на Ларид Хамилтън за перфектна форма

Петте правила на Ларид Хамилтън за перфектна форма
Теми по категории
Петте правила на Ларид Хамилтън за перфектна форма

24 ноември, 2018

Ларди Хамилтън е професионален сърфист и модел. Става известен като един от хората, изобретили т.нар. tow-in surfing, при който сърфистът е теглен от джет или хеликоптер, за да навакса по-бързата скорост на големите вълни. Ето най-важните според него съвети, които човек трябва да спазва, за да бъде в перфектна форма.

Не пестете от сън

Повече недейте да спите 4-5 часа, за да спечелите време. Ако искате да бъдете в оптимална форма, стремете съм към 7-8 часа сън (или 9, както в моя случай). За да оптимизирам възстановяването на тялото през нощта, пия чай от чага преди да си легна, тъй като засилва противовъзпалителните процеси. А и тъй като горещината често влошава съня, използвам Chili-Pad – уред, който охлажда леглото.

Захранвайте тялото

Простите, натурални храни ни дават сила от поколения. Не може да излъжете системата със заместители, фалшиви съставки или капризни диети. Започнете да приемате храната като източник на гориво. Изкушаващо е да мислите за яденето от гледна точка на ограниченията. Само че вместо да броя калории или да следя приема на макронутриенти, просто избягвам преработените храни и скъсявам дистанцията между чинията и произхода на продуктите. Ако дистанцията е малка, значи има място в менюто ми.

Включете повече упражнения в ежедневието си

Няма нужда да превръщате върховата спортна форма в работа, както в моя случай, но трябва да мислите за формата си като за начин на живот, който не спира с напускането на фитнеса. Необходимо е почти постоянно внимание и холистичен подход към здравето. Прекарвам около 40 часа на седмица в тренировки. Хората мислят, че нямат време, но аз правя клекове, докато вечерята се готви, или използвам фоум ролър, докато гледам телевизия. Дори правя малко дихателни упражнения, когато ми се наложи да работя на бюро.

Предизвикайте слабостите си

Моите асиметрии винаги са ме тормозили и до голяма степен са резултат от факта, че дълги години сърфирам с един и същи водещ крак. Отчасти затова започнах да се занимавам с падълбординг – исках да развия сила и в другата половина на тялото. Не бягайте от нещата, в които сте най-зле. Ако обхватът на движенията Ви е лош, фокусирайте се върху мобилността. Ако природата Ви е надарила с голяма сила, включете в програмата си повече упражнения за издръжливост. Това правило важи и за храненето. Може да добавите повече зеленчуци към менюто си, ако по принцип се храните с много въглехидрати. Без цялостен подход винаги ще бъдете ограничавани от най-големите си слабости.

Намерете си екип

Един от най-големите Ви активи са хората около Вас. Аз се чувствам най-добре, когато съм обграден от хора, които ценят здравето и спорта колкото мен. Заедно експериментираме с тренировките, обсъждаме методи за възстановяване, споделяме книги и продукти. Ако отделите време да чуете другите и да извлечете поуки от тях, ще откриете, че това Ви помага да израствате.

Автор: outsideonline.com

Снимка: Larid Hamilton/Instagram

За контакт

Телефон: 0883 301 968 E-mail: office@2bfit.bg

Намери ни във Facebook Последвай ни в  Twitter

Затвори прозореца