Този сайт използва "бисквитки" (cookies) за своята ефективност. Продължавайки напред, Вие сe съгласявате с нашата "Политика за управление на бисквитки".

Търсене Намери ни във Facebook Последвай ни в  Twitter
Търси теми:  Разширено търсене

Най-добрият помощник на мускулите

Най-добрият помощник на мускулите
Теми по категории
Най-добрият помощник на мускулите

02 март, 2014

Искате да увеличите силата си или да натрупате повече мускули? Може би бихме могли да Ви предложим идеалния начин. Суроватката – течността, която остава, след като млякото се превърне в сирене – съдържа много протеини, минерали и други полезни за тялото Ви вещества. Суроватъчният протеин се извлича от млякото и се обработва така, че да се получи прах. Мислете за него повече като за вторичен продукт на млякото, отколкото като за специален суплемент.

Какво трябва да знаете

Продаван като популярна хранителна добавка и използван от всякакви атлети, независимо от практикувания спорт, суроватъчният протеин помага да увеличите размера на мускулите, както и силата си, когато се използва в комбинация със силови тренировки. В основата на тези качества е способността му да подобрява възстановяването, предоставяйки Ви хранителните вещества, необходими за изграждането на мускулите и намаляването на мускулната треска. А и с пълния си набор аминокиселини (включително борещите се с умората верижно разклонени аминокиселини) суроватъчният протеин подобрява функциите на имунната система.

Ако наедряването не е сред целите Ви, то трябва да имате предвид, че този тип протеин е много полезен и в случай, че искате да намалите теглото си и да подтиснете апетита. Въпреки това той не е пълен заместител на храненето, тъй като повечето видове не съдържат всички важни хранителни вещества.

Препоръки

Макар суроватъчният протеин да звучи като идеалния начин да увеличите мускулите и силата си, а съответно и спортните си постижения, трябва да го използвате в умерени количества. Прекаленият прием на протеини може да допринесе за появата на остеопороза или бъбречни проблеми и да доведе до напълняване, ако допълните калории от него не се използват за възстановяване след тренировка, а се складират в тялото като мазнини.

Подобни усложнения са много редки и се появяват в случаите, в които протеинът не се използва като полезна за мускулите добавка, а като заместител на пълноценното хранене. Освен това повечето варианти на пазара са „суроватъчен протеин изолат”, който е по-чиста форма на млечния протеин с отстранени мазнини, захари и лактоза.

Автор: greatist.com

За контакт

Телефон: 0883 301 968 E-mail: office@2bfit.bg

Намери ни във Facebook Последвай ни в  Twitter

Затвори прозореца