Този сайт използва "бисквитки" (cookies) за своята ефективност. Продължавайки напред, Вие сe съгласявате с нашата "Политика за управление на бисквитки".

Търсене Намери ни във Facebook Последвай ни в  Twitter
Търси теми:  Разширено търсене

Как се храни Каролине Возняцки по време на US Open

Как се храни Каролине Возняцки по време на US Open
Теми по категории
Как се храни Каролине Возняцки по време на US Open

07 септември, 2015

Напрежението в тениса се покачва. Билетите, продадени за мачовете на жените на Откритото първенство на САЩ (US Open), свършват по-бързо, отколкото за мачовете на мъжете. И играчите се фокусират все повече върху представянето си.

За четвъртата в света преди началото на турнира Каролине Возняцки това означава повече паста и по-малко палачинки. Но това е само част от всичко. Ето как се подготвя за състезание една от най-добрите тенисистки в света.

Закуска

Возняцки започва деня си с лека закуска. Сутрешното й меню се състои от плод, овесени ядки и портокалов сок. От рано се грижи да е добре хидратирана. След ставане веднага посяга към водата и като цяло гледа да изпива около 10 бутилки на ден, за да бъде в оптимална форма и да избегне крампите по време на мач. Ако все още е гладна, залага на сладко смути или един банан. Добър избор - бананите са отличен източник на електролити.

Обяд

Когато тренира, обядът на Возняцки обикновено се състои или от ориз, или от паста с пилешко месо и зеленчуци. Обича броколи, но ги сменя, за да не яде едно и също. Това е типично и добре балансирано меню – протеините възстановяват и изграждат мускулите, въглехидрати Ви осигуряват енергия, а зеленчуците са богати на витамини.

Преди мач предпочита лазаня. Тя се усвоява лесно и я зарежда с енергия без да я издува. От зеленчуците залага най-вече на пълните с ценни хранителни вещества броколи, спанак и аспержи. „Постоянно повтарям, че храненето е като зареждането на кола с бензин. Може да имате най-добрата кола на света, но ако не я заредите с най-доброто гориво, няма да стигнете до никъде. При положение, че се упражнявам часове наред, е много важно какво слагам в тялото си”, обяснява Возняцки.

След корта

30 минути след тренировка, тялото Ви се възстановява и усвоява най-добре приетите хранителни вещества. Затова Возняцки си осигурява най-важното с протеинов шейк (като BSN Syntha-6 или CytoSport Muscle Milk), докато прави стречинг. Казва, че след мач или тренировка й е по-лесно да пие шейк, отколкото да се храни с нещо солидно.

По-късно е време за богата на протеини вечеря, състояща се от пуешко, пилешко или пържола с ориз или картофи (каквото и да е, само не паста този път).

В крайна сметка тенис звездите са хора, като нас. Макар диетата на Возняцки да изглежда сравнително строга, тя си позволява от време на време да се отклонява от нея. Любимата й закуска са палачинките, а когато не е ангажирана с тенис турнир, обича да си похапва и шоколад.

Автор: greatust.com

Снимка: wikipedia.org

За контакт

Телефон: 0883 301 968 E-mail: office@2bfit.bg

Намери ни във Facebook Последвай ни в  Twitter

Затвори прозореца