Този сайт използва "бисквитки" (cookies) за своята ефективност. Продължавайки напред, Вие сe съгласявате с нашата "Политика за управление на бисквитки".

Търсене Намери ни във Facebook Последвай ни в  Twitter
Търси теми:  Разширено търсене

Какво да не правите, ако искате да отслабнете

Какво да не правите, ако искате да отслабнете
Теми по категории
Какво да не правите, ако искате да отслабнете

05 юли, 2013

Когато се опитвате да свалите няколко килограма, е важно да стоите настрана от бързите решения и да се фокусирате върху по-здравословни стратегии. Често не е никак лесно да решите кои съвети да последвате, затова Ви представяме пет неща, които е важно да избягвате.

Да отрязвате цели хранителни групи

Отрязването на цяла хранителна група от дневното Ви меню може да доведе до дефицит на ценни хранителни вещества. Да не говорим, че ще имате огромен апетит за яденето, от което напълно сте се лишили. Вместо да елиминирате всички въглехидрати, например, по-добре просто подбирайте пълнозърнести продукти и се стремете да контролирате по-стриктно порциите си. Обикновено преяждането е отговорно за натрупването на мазнини, а не пастата на обяд.

Да се фокусирате изцяло върху кардио тренировки

Ако живеете върху бягащата пътека без да сте вдигнали и един килограм, значи Ви липсва едно от най-важните парченца във фитнес-пъзела. Тренировките с тежести не само Ви предпазват от контузии като заздравяват ставите, но и изграждат мускулите Ви, което води до по-ускорен метаболизъм. Това от своя страна ще Ви помогне да горите повече калории дълго след като събуете маратонките.

Да тренирате на празен стомах

Ако често тренирате без да сте хапнали каквото и да е било преди това, значи трябва да преосмислите стратегията си. Редица изследвания сочат, че когато се натоварвате на празен стомах, повечето изгорени калории са от мускули, а не от мазнини. Ако заредите организма си преди упражненията, не само ще избегнете загуба на мускули, но също ще имате повече енергия, така че да тренирате по-усърдно.

Да се лишавате от сън

За да имате повече време за упражнения, може да решите да спите по-малко. Това обаче не е добра идея, защото е важно да си осигурите достатъчно сън, в случай че искате да свалите килограми. Нужна Ви е енергия, за да поддържате тренировъчния си план. Освен това недоспиването може да повлияе негативно на способността на организма да контролира апетита. Прекалено малкото сън стимулира производството на хормон, който Ви кара да се чувствате гладни.

Да пропускате хранения

Да намалите калориите е ключът към отслабването, но пропускането на отделни хранения може сериозно да навреди на метаболизма Ви. Когато чакате прекалено дълго преди да хапнете, тялото Ви реагира като забавя метаболизма и така по-трудно сваляте килограми. Ако имате проблем с дневния си график и сте прекалено заети, за да седнете на масата и да се нахраните, може да носите в себе си малки закуски, с които да се подкрепяте през деня.

Автор: 2beFit

Снимка: pixabay.com

За контакт

Телефон: 0883 301 968 E-mail: office@2bfit.bg

Намери ни във Facebook Последвай ни в  Twitter

Затвори прозореца