Този сайт използва "бисквитки" (cookies) за своята ефективност. Продължавайки напред, Вие сe съгласявате с нашата "Политика за управление на бисквитки".

Търсене Намери ни във Facebook Последвай ни в  Twitter
Търси теми:  Разширено търсене

Как да задържите килограмите, ако спрете тренировките

Как да задържите килограмите, ако спрете тренировките
Теми по категории
Как да задържите килограмите, ако спрете тренировките

19 февруари, 2014

Независимо дали заради контузия, почивка или натоварен график, винаги настъпва момент, в който не можете да тренирате и се появява рискът да качите няколко килограма. Тогава най-важното е да съобразите приема на калории с енергията, която изразходвате. Ще го постигнете по-лесно с балансирани храни, като най-добре е да се насочите към „зеленото“.

Авокадо

Този плод съдържа 20 витамина и минерала. Освен това е богат на фибри и мононенаситени мастни киселини, които са изключително полезни за сърцето. С авокадото може да замените майонезата в сандвича си, да си приготвите супа с него, да го ядете сурово или да си направите изключително популярната напоследък разядка гуакамоле.

Едамаме

Едамаме са соевите зърна в шушулка, които се събират преди да са напълно узрели. Те често се предлагат като разядка в японските ресторанти и се продават замразени в доста магазини. Готвят се лесно и са пълни с витамини, минерали, фибри, незаменими мастни киселини и протеини. Подходяща добавка са към хумус, така че да се получи здравословна и богата на протеини лека закуска.

Зелен чай

В последното десетилетие все повече започва да се говори за ползите от зеления чай. Тази богата на антиоксиданти напитка пази сърцето, подобрява нивата на холестерола, подсилва имунната система и предотвратява уврежданията по клетките. Зеленият чай съдържа аминокиселината тианин (известна още като L-тианин), която Ви поддържа спокойни и концентрирани.

Спанак

Спанакът не е само за Попай Моряка. Независимо дали го ядете задушен или в салата, той е отличен източник на важни витамини, минерали и фибри. При това 30 г съдържат само 7 калории. Да, правилно прочетохте, 7 калории!

Броколи

Пълни с витамините К, С, А и В, броколите съдържат още фолиева киселина, фибри и калий. Отлична добавка към супи и салати или пък задушени за гарнитура към месо.

Киви

Този малък плод е зареден с витамините А, С и Е. Също така има толкова калий, колкото и банан. Семената на кивито съдържат алфа-линоленова киселина, която е омега-3 мастна киселина, възстановяваща мускулите и помагаща в борбата с възпаленията.

Няколко допълнителни съвета

Ако изразходвате по-малко енергия през деня, трябва да сте много внимателни към количеството приети калории. В периода, в който не тренирате, мислете за храните и напитките, като за инструмент в борбата за болестите и източник на енергия за ежедневните Ви задължения. Освен това е лесно да започнете да консумирате повече алкохол, а той съдържа 7 калории на грам – почти колкото мазнините. Затова се старайте да пиете в умерени количества, така че да се поддържате в добра форма преди да подновите спортните си занимания.

Автор: active.com

Снимка: freedigitalphotos.net

За контакт

Телефон: 0883 301 968 E-mail: office@2bfit.bg

Намери ни във Facebook Последвай ни в  Twitter

Затвори прозореца